- Modulul Juridic

Modulul Juridic 
Acest modul foloseste la emiterea de documente juridice premergatoare trimiterii dosarului in instanta.
Eficientizeaza munca departamentului juridic, munca pentru care pana acum se pierdea timp pretios si pentru care era nevoie de o persoana calificata , acum se poate face cu un singur click.
Datele din modulul Juridic sunt luate automat din datele introduse in modulul financiar. Administratorul are o evidenta clara a situatiei juridice. In modulul Juridic sunt organizate pe sectiuni toate facturile cu probleme. Acestea trec, depinde de caz, de la factura scadenta la ultima faza de mediere.

Cuprinde submodulele:
1. Scadente clienti
2. Instiintari
3. Somatii
4. Concilieri
5. Dosare
6. Activitati
7. Cheltuieli

Scadente clienti
Contine o lista cu clientii ale caror facturi emise au depasit data scadenta. In cazul in care un client are mai multe facturi ce au depasit termenul de plata vor fi afisate toate una sub alta, iar butonul cu Emitere Instiintare o sa apara o singura data pentru toate facturile. Se selecteaza doar facturile pentru care dorim emiterea instintarii. Instiintarea se emite automat, cu cateva clikuri. Se poate vizualiza si totalul facturilor emise (scadente si nescadente).
Instiintari
Aici se gaseste lista cu clientii carora le-a fost emisa si trimisa instiintarea de plata si care nici dupa primirea acesteia nu au facut plata;  datele care se gasesc in aceasta lista sunt preluate automat din modulul facturi si scadente clienti si contine toate datele necesare. Din acest submodul se emite somatia de plata. In plus fata de instiintarea de plata, la somatie programul calculeaza si penalitatiile de intarziere conform contractelor incheiate si facturilor emise.  Se selecteaza facturile pentru care doriti emiterea somatiei se vizualizeaza si se salveaza, iar apoi se trimite clientului.
Somatii de plata
Contine o lista cu clientii carora le-a fost emisa si trimisa o somatie de plata si totusi nu au facut plata. Toate datele sunt preluate automat. Din acest submodul se poate emite o convocare pentru informare la mediere. Programul calculeaza singur penalitatile, iar textul este standardizat, specific activitatii de transport.
Convocare pentru informare asupra medierii
Acest submodul contine o lista cu clientii care nu au efectuat plata in urma convocarii la mediere. Este afisata data la care a fost stabilita intalnirea in dreptul fiecaruia. De aici se poate emite un Proces Verbal, completand datele martorilor. Acest P.V. este standardizat, poate fi folosit doar in cazul de neprezentare a uneia dintre parti.
Dosare
Acest submodul ajuta la urmarirea si verificarea rapida a dosarelor ce au ajuns deja in instanta. Se inregistreaza fiecare dosar in parte, continand numele clientului, numarul dosarului, instant, valoarea debitului, a penalitatilor, valoarea totala a dosarului, tipul dosarului (insolventa, executare, judecare, etc) si statusul (inchis, admis, in pronuntare, etc). Tot aici avem si posibilitatea de a descrie dosarul si de a adauga persoane de contact.
Pentru fiecare dosar exista posibilitatea si este recomandat sa incarcati in sistem toate documentele dintr-un dosar , a caror cautare v-ar lua timp pretios. Ex: citatii, cereri de chemare in judecata, etc.
Activitati
Pentru fiecare dosar este necesar sa avem o evidenta clara cu activitatile intreprinse. In acest sumbodul puteti inregistra si vizualiza toate activitatile intreprinse intr-un dosar. Contine o lista cu data, numele clientului, tipul de activitate (telefon, termen) si explicatia activitatii, numarul dosarului instanta, etc. De ex: telefon Executor, termen instanta.
Cheltuieli
In submodulul cheltuieli pot fi inregistrate in sistem diverse cheltuieli avute intr-un dosar (ex: onorariu de avocat, taxe de timbru, etc ). Cheltuielile dosarului vor fi inregistrate automat si in modulul Financiar. Un raport al acestor cheltuieli regasiti in modulul Rapoarte.

Despre noi

Forward Consulting SRL, companie dezvoltatoare e-Trans, activeaza pe piata transportatorilor de peste 10 ani de zile. Aplicatia noastra precedenta, Fast Forwarder, a fost un succes notabil in randul caselor de expeditie si al transportatorilor.

e-Trans este o evolutie naturala, care deja beneficiaza de un feedback extraordinar din partea clientilor nostrii. Va invitam si pe Dvs sa o testati, sa va convingeti de cati bani si timp puteti economisi.

Cu respect,
Sabin Posea
Manager Forward Consulting

Satisfactia Garantata 100%

Suport Remote direct la biroul dumneavoastra - downloadati aplicatia TeamViewer QS si va putem ajuta in rezolvarea eventualelor probleme
* - 90 de zile gratuite pentru orice contract pe perioada de 12 luni
* - clienti de marca ne folosesc aplicatia
* - suport telefonic, pe email si la sediul dvs.
* - experienta de peste 10 ani in software pentru transportatori
Satisfactia Garantata la utilizarea aplicatiei software e-Trans