- Modulul Clienti


Modulul CLIENTI .Avantaje esentiale e-Trans

1. Lista clienti
2. Persoane de contact clienti

Alaturi de Agenda , Modulul clienti este un instrument esential in dezvoltarea procesului de vanzare rapid si eficient.

Concurenta in acest domeniu este importanta, apar constant firme noi, numarul surselor de informare  a crescut enorm fata de anii precedenti si viteza de circulatie a informatiei este imensa. Mediul economic instabil, exigentele clientilor mari sunt provocari care pentru o companie care isi doreste cresterea cotei de piata fac imperios necesara o gestiune corecta si eficienta a clientilor existenti si potentiali.

Ce ne ofera acest modul?

Lista completa de clienti existenti si potentiali, cat si de clienti care nu mai fac parte din prospecti. Fisa clientului cuprinde : date generale, contacte, conditii de plata si istoric. Creati cataloage de clienti si utilizati clasificarile complexe E-TRANS.

Lista clientilor este o baza de date unica pentru toti clientii si cuprinde CUI-ul, Registrul Comertului, adresa relatii, domeniu, observatii si contacte. Poate fi usor accesata de toti angajatii care au contact cu clientii, pe domeniile de interes, in functie de departament si nivelul de acces.

Relatii/ Rute. Fiecare client are un camp special, in care se inregistreza tarile pe care efectueaza transport. Pe baza acestuia se pot face cautari precise atunci cand se dezvolta campanii speciale pe o anumita tara.

Domeniu de activitate. Camp specific unde se precizeaza domeniul in care activeaza clientul. Util in momentul in care desfasoara campanii specifice de vanzari pe un anumit domeniu de activitate.

Alocare dispecer. In cadrul portalului exista posibilitatea ca fiecare client sa fie alocat unui coordonator de transport sau sa fie client liber. Astfel prin cautari si selectii multicriteriale pe care le ofera aceasta lista se pot determina clientii tinta.

Status. Este un indicator care exprima gradul de apropiere al clientului fata de firma.

Vechime contactare. Camp care se genereaza automat si care indica data la care s-a facut ultima activitate inregistrata in program. Permite selectarea cronologica, avantaj deosebit cand se urmareste ca aceasta perioada sa fie tinuta sub control.

Note comerciale. Sunt discutiile telefonice si cotatiile cu nota informativa care s-au transmis clientului.

Curse realizate. Lista cu cursele efectuate care se poate evidentia si in regim restrans.

Facturi de incasat. Lista facturilor neincasate si vechimea acestora.

Construiti o evidenta clara a contractelor cu clientii. Inregistrati toate datele necesare despre prevederile contractelor: valori, perioade, termene, modalitati de plata agreate sau conditii generale.

Istoric client. Un instrument extrem de util coordonatorilor de transport si departamentului de vanzari datorita inregistrarii notelor comerciale , telefoane, cotatii orientative, cotatiilor de transport pierdute cat si evidenta comenzilor. Toate acestea se salveaza pe server, pentru a putea fi accesate indiferent de locatie si zona.

Facturile , Contractele. Generarea facturilor si a contractelor catre clienti este automatizata. Pe procedurilor interne si conditiilor generale din firma , emiterea facturilor se automatizeaza, indiferent de volumul si specificul acestora.

Managementul Relatiilor cu Clientii (CRM). Castigati noi clienti si extindeti vanzarile catre cei existenti, construiti un proces de vanzare controlabil si structurat si usor urmaribil ca date statistice. Monitorizati toate informatiile procesului de vanzare, realizati targetul de telefoane si intalniri.

Oportunitati. Urmariti in mod structurat activitatea de vanzare si cresteti productivitatea departamentului de vanzari cat si a coordonatorilor de transport.

Despre noi

Forward Consulting SRL, companie dezvoltatoare e-Trans, activeaza pe piata transportatorilor de peste 10 ani de zile. Aplicatia noastra precedenta, Fast Forwarder, a fost un succes notabil in randul caselor de expeditie si al transportatorilor.

e-Trans este o evolutie naturala, care deja beneficiaza de un feedback extraordinar din partea clientilor nostrii. Va invitam si pe Dvs sa o testati, sa va convingeti de cati bani si timp puteti economisi.

Cu respect,
Sabin Posea
Manager Forward Consulting

Satisfactia Garantata 100%

Suport Remote direct la biroul dumneavoastra - downloadati aplicatia TeamViewer QS si va putem ajuta in rezolvarea eventualelor probleme
* - 90 de zile gratuite pentru orice contract pe perioada de 12 luni
* - clienti de marca ne folosesc aplicatia
* - suport telefonic, pe email si la sediul dvs.
* - experienta de peste 10 ani in software pentru transportatori
Satisfactia Garantata la utilizarea aplicatiei software e-Trans