-Modulul Configurare

Modulul Configurare
In acest Modul puteti configura dupa cum doriti, desigur mai multe aspecte ale programului, format din urmatoarele
submodule:

1. Date Firma

In acest submodul trebuie sa inregsitrati datele complete ale firmei dvs. Aceste date vor fi preluate automat pe toate documentele emise din program. Se pot schimba simplu si rapid oricand este necesar. Toate campurile sunt de tip text si trebuiesc completate manual.

2. Utilizatori

Fiecare angajat are un nume utilizator propriu care poate fii usor personalizat si un IP de pe care se logheaza in aplicatie.

3. Generatoare

-Configurare generatoare nr. de cursa – se configureaza numarul curselor cu care doriti sa incepeti
-Configurare generatoare nr. Facturi – se configureaza seria si numarul facturilor.

4. Configurari plata

In acest sumbodul puteti face urmatoarele:
-Configurare conditii plata
-Configurare modalitati de plata
-Configurare instrumente plata

5. Date marfa transport

Acest submodul ofera posibilitatea de a configura mai multe tipuri de operatiuni specific activitatii de transport, pe care le regasiti mai jos.

-Configurare lista tari
-Configurare tipuri transport
-Configurare tipuri auto
-Configurare tipuri comanda
-Configurare tipuri documente atasate cursa
-Configurare motive inchidere cerere oferta

6. Date financiare

-Configurare monezi
Se poate adauga ce moneda doriti sa fie luata drept referinta din cele din lista (EURO, RON, USD).
-Configurare cote TVA
Se configureaza valoarea TVA-ului (24, 0, 9) ce va fi intalnit in operatiunile financiare.
-Configurare conturi/incasari plati
Se configureaza conturile pe care le detine societatea dvs, astfel incat atunci cand aveti o incasare/plata sa o inregistrati corect pe contul bancar corespunzator din aplicatie.

7. Documente

Orice tip de document se poate configure din acest submodul. Este structurat in 3 categorii:
-Tipuri documente atasate curse
-Tipuri documnte client
-Tipuri documente furnizor

8. Juridic

Acest submodul este in principal atribuit submodulului Dosare din modulul Juridic. Aici puteti configura toate datele cu privire la un dosar, incepand de la tipuri dosare si pana la tipuri de cheltuieli avute. O buna configurare a acestui submodul eficientizeaza munca celor care folosesc submodulul dosare.

9. Agenda

Activitatile zilnice se pot configura din acest sumbodul. Se pot configura notele comerciale ale dispecerilor si motivele inchiderii dar si statusurile clientilor.

10. Afisare

Cuprinde configurare lista cursa, clienti, furnizori. Meniul de afisare al modulelor poate fi configurat in functie de necesitatile fiecarui operator.

Despre noi

Forward Consulting SRL, companie dezvoltatoare e-Trans, activeaza pe piata transportatorilor de peste 10 ani de zile. Aplicatia noastra precedenta, Fast Forwarder, a fost un succes notabil in randul caselor de expeditie si al transportatorilor.

e-Trans este o evolutie naturala, care deja beneficiaza de un feedback extraordinar din partea clientilor nostrii. Va invitam si pe Dvs sa o testati, sa va convingeti de cati bani si timp puteti economisi.

Cu respect,
Sabin Posea
Manager Forward Consulting

Satisfactia Garantata 100%

Suport Remote direct la biroul dumneavoastra - downloadati aplicatia TeamViewer QS si va putem ajuta in rezolvarea eventualelor probleme
* - 90 de zile gratuite pentru orice contract pe perioada de 12 luni
* - clienti de marca ne folosesc aplicatia
* - suport telefonic, pe email si la sediul dvs.
* - experienta de peste 10 ani in software pentru transportatori
Satisfactia Garantata la utilizarea aplicatiei software e-Trans