Modulul Configurare
In acest Modul puteti configura dupa cum doriti, desigur mai multe aspecte ale programului, format din urmatoarele
submodule:
1. Date Firma
In acest submodul trebuie sa inregsitrati datele complete ale firmei dvs. Aceste date vor fi preluate automat pe toate documentele emise din program. Se pot schimba simplu si rapid oricand este necesar. Toate campurile sunt de tip text si trebuiesc completate manual.
2. Utilizatori
Fiecare angajat are un nume utilizator propriu care poate fii usor personalizat si un IP de pe care se logheaza in aplicatie.
3. Generatoare
-Configurare generatoare nr. de cursa – se configureaza numarul curselor cu care doriti sa incepeti
-Configurare generatoare nr. Facturi – se configureaza seria si numarul facturilor.
4. Configurari plata
In acest sumbodul puteti face urmatoarele:
-Configurare conditii plata
-Configurare modalitati de plata
-Configurare instrumente plata
5. Date marfa transport
Acest submodul ofera posibilitatea de a configura mai multe tipuri de operatiuni specific activitatii de transport, pe care le regasiti mai jos.
-Configurare lista tari
-Configurare tipuri transport
-Configurare tipuri auto
-Configurare tipuri comanda
-Configurare tipuri documente atasate cursa
-Configurare motive inchidere cerere oferta
6. Date financiare
-Configurare monezi
Se poate adauga ce moneda doriti sa fie luata drept referinta din cele din lista (EURO, RON, USD).
-Configurare cote TVA
Se configureaza valoarea TVA-ului (24, 0, 9) ce va fi intalnit in operatiunile financiare.
-Configurare conturi/incasari plati
Se configureaza conturile pe care le detine societatea dvs, astfel incat atunci cand aveti o incasare/plata sa o inregistrati corect pe contul bancar corespunzator din aplicatie.
7. Documente
Orice tip de document se poate configure din acest submodul. Este structurat in 3 categorii:
-Tipuri documente atasate curse
-Tipuri documnte client
-Tipuri documente furnizor
8. Juridic
Acest submodul este in principal atribuit submodulului Dosare din modulul Juridic. Aici puteti configura toate datele cu privire la un dosar, incepand de la tipuri dosare si pana la tipuri de cheltuieli avute. O buna configurare a acestui submodul eficientizeaza munca celor care folosesc submodulul dosare.
9. Agenda
Activitatile zilnice se pot configura din acest sumbodul. Se pot configura notele comerciale ale dispecerilor si motivele inchiderii dar si statusurile clientilor.
10. Afisare
Cuprinde configurare lista cursa, clienti, furnizori. Meniul de afisare al modulelor poate fi configurat in functie de necesitatile fiecarui operator.