- Modulul Registru

REGISTRU

Registrul de Corespondenta vine in ajutorul dumneavoastra facand sarcinile de indosariere si expediere mai simple si mai clare de urmarit. Corespondenta dumneavoastra cu clientii si furnizorii poate fi inregistrata in mod simplu cu ajutorul acestui modul. Formularele se vor genera automat de catre e-Trans.

Cuprinde Submodulele:
1 .Registru documente
2. Sugestii expedieri

Registru documente
Cu ajutorul acestui submodul va puteti genera automat si tipari plicurile si confirmarile de primire ale corespondentei. Toate aceste activitati se fac rapid, preluand automat informatiile disponibile in agenda de clienti, in lista de facturi emise si in datele curselor.
Oricare dintre formularele alese (plic, confirmare de primire, confirmare de primire externa) vor prelua in mod automat informatiile disponibile si se vor genera in format PDF. Formatul PDF va asigura functionarea cu orice imprimanta aveti instalata in firma dumneavoastra
Registru de Corespondenta va mai ofera si posibilitatea sa inregistrati data confirmarilor de primire sau data retururilor.

Sugestii expedieri

       E-Trans va pune la dispozitie deasemenea si o lista de sugestii privind documentele pe care ar trebui sa le expediati. e-Trans urmareste facturile emise care nu au fost transmise si va permite cu un singur click sa le pregatiti pentru expediere.
In orice firma de transport fiecare cursa implica un dosar clar de documente ce trebuie urmarite, organizate, indosariate si expediate. Aceste documente trebuie expediate intr-un mod organizat si care poate fi urmarit si auditat ulterior.

Vreau sa stiu cum ma poate ajuta e-Trans

Nume

Companie

Email

Telefon