- Modulul Home

Modulul Home

Acest modul cuprinde toate urgentele pentru fiecare coordonator in parte. Astfel acestia vor avea la indemana un instrument eficace de organizare a activitatii .
Cuprinde doua submodule:

1. Agenda de lucru
2. Lista to do a zilei

Primul submodul este o agenda care poate fi vizualizata pe zi, saptamana, luna si in care se pot inregistra note cofigurabile, cum ar fi telefoane, cotatii orientative trimise pe email sau tel, cat si motivele inchiderii.In cadrul acestei agende telefoanele se pot muta , reprograma pentru alte dati si se pot inscrie specificatii care se vor vizualiza apoi in cadrul fisei clientului .

Agenda de lucru este utila atat oamenilor din vanzari, coordonatorilor de transport cat si managerilor, pentru ca reprezinta un instrument de evaluare a activitatii comerciale.In cadrul modulului de raportari  se pot scoate statistici pe fiecare angajat , cu numarul de telefoane efectuate, deschise cat si a cotatiilor orientative trimise.
In functie de fluxul de activitati al fiecarei companii se pot configura si alte tipuri de note , cu motive de inchidere specifice.

Cel de al 2-lea submodul contine :


-Lista dosare in desfasurare. 
Aceasta lista cuprinde cursele care sunt in desfasurare, adica de la data inregistrarii cursei pana la data descarcarii. In acest fel coordonatorii de transport vor avea o evidenta clara a acestor dosare, si vor putea inregistra observatii pe parcursul desfasurarii cursei, pozitia camionului, discutii cu clientii si furnizorii.
-Dosare cu neconformitati. 
In desfasurarea unui transport pot aparea diferite neconformitati (neprimirea confirmarii din partea clientului, CMR cu neconformitati, diferente de tarif etc.) , care sunt evidentiate separat. In momentul rezolvarii acestor neconformitati acestea se inchid. In modulul de raportari se pot scoate situatii privitoare la neconformitatile rezolvate si in curs, cu link spre problema semnalata.
-Clienti cu scadente depasite. 
Fiecare coordonator va avea o lista cu datele depasite ale clientilor de care se ocupa. Va putea initia discutii de semnalare a intarzierii , care se pot vizualiza in modulul juridic.

-Neconformitati.
Inregistrarea, gestionarea, tratarea , inchiderea si evidentierea in rapoarte a neconformitatilor este foarte importanta in eliminarea acestora.
Este vorba de neconformitati in documente sau in desfasurarea cursei, care pot fi semnalate de catre coordonator sau de la departamentul verificari documente . Se pot scoate rapoarte pe neconformitatile rezolvate si nerezolvate .
Neconformitatile nerezolvate apar in lista de TO DO a coordonatorilor si se inchid de catre cel care a generat neconformitatea sau de catre cel care a semnalat neconformitatea in momentul rezolvarii acesteia.

 

Despre noi

Forward Consulting SRL, companie dezvoltatoare e-Trans, activeaza pe piata transportatorilor de peste 10 ani de zile. Aplicatia noastra precedenta, Fast Forwarder, a fost un succes notabil in randul caselor de expeditie si al transportatorilor.

e-Trans este o evolutie naturala, care deja beneficiaza de un feedback extraordinar din partea clientilor nostrii. Va invitam si pe Dvs sa o testati, sa va convingeti de cati bani si timp puteti economisi.

Cu respect,
Sabin Posea
Manager Forward Consulting

Satisfactia Garantata 100%

Suport Remote direct la biroul dumneavoastra - downloadati aplicatia TeamViewer QS si va putem ajuta in rezolvarea eventualelor probleme
* - 90 de zile gratuite pentru orice contract pe perioada de 12 luni
* - clienti de marca ne folosesc aplicatia
* - suport telefonic, pe email si la sediul dvs.
* - experienta de peste 10 ani in software pentru transportatori
Satisfactia Garantata la utilizarea aplicatiei software e-Trans